Mag (október) hava 6.-án
1977. – Először repül a MiG–29-es (oroszul: МиГ-29; NATO-kódja: Fulcrum)
A Magyar Légierő 18-as oldalszámú MiG–29B-je a Kecskeméti Repülőnapon, 2007-ben… (Még a felelőtlen kiárusítás, a „MiG-veszejtés” előtt!)
És lássuk, hogyan repül vele Vári Gyula, a legjobb magyar MiG-pilóta:
MIG 29 on RIAT 2001 Gyula Vari Hungary
A Mikojan–Gurjevics (Микоян–Гуревич) tervezőirodában (OKB–155) a szovjet honi légvédelem számára kifejlesztett kis hatótávolságú elfogó-vadászrepülőgép.
MiG-29-es – Háromnézeti rajz
MiG-29 M hátrabukfenc és a kobra-bólintás
Ha felelősségteljes magyar vezetők szakértők véleményére alapozták volna döntésüket, ma együtt repülhetne a Magyar Légierőben MiG és Gripen a magyar légtér védelmében…
A 28 Mig-29-esre 17 év alatt 17 milliárdot költöttek…
A 14 új Gripenre csak 2010-ben 36 milliárdot…
A hazaárulók ma is közöttünk élnek… bűntetlenül és gazdagon!
… linderbélák… felelősség(re vonás) nélkül, dölyfösen és fennhéjázón…
Ha tetszik írásunk, ajánlhatja másoknak is!
A túlélés útja ma magyarul gondolkodni...